idag så var det...

Heeeeej!

Idag så var det första dagen som ja använde den nya datan i skolan (: hehe :p

Den nya datan e faktiskt bra (: 

Just nu sitter ja hemma hos mej med malin och henrietta , och lite senare ska jag göra matte läxan och städa buren ):

Jag vet inte längre vad jag ska blogga om , det känns som att ja skriver samma sak varje dag ... och det är jävligt störande.

ANGÅENDE MIN HEADER så sa ju jag att den skulle bli fixad inom en vecka men hon som ska hjälpa mej har inte hört av sig till mej så jag vet inte riktigt om jag ska behöva hitta någon annan som kan hjälpa mej :S , jag hoppas på svar så snart som möjligt!! (:

/Amanda


DAGENS BILD! har ingen härlig bild just nu , så ni får inspektera det vacra frågetecknet! (:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0