Idag vaknade jag och.....

Heeeejsan!!

Idag vaknade jag och johanna (jojjokvisten.blogg.se) klockan 10:20 . Vi gick ner och skulle fixa frukost och då sa mamma att vi hade besök i trädgården , så gick jag och tittade och så stod det en tomte på våran veranda. Då hade någon gått dit på natten och ställt en tomte där :O ??? Sen sa Johann att någon hade stälöt en back med julmust i hennes friggebod... undra vem som går runt på nätterna och delar ut julsaker , det verkar lite konstigt :S

Men nu ska vi se på Remember me som vi inte han se på igår hehe :p

Just det!! vi såg på Wallander igår ju , men mitt i allt så somnade johanna så jag stängde av den och så gick vi och la oss... så vi såg klart på den idag (: Den var jättebra

Betyg: ♥♥♥ hihi (:

/Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0