nu är jag jätte...

Heeejsan!!

Nu är jag jätte trött fast än klockan inte är mer än kvart över tio hehe :p

Jag ska nog ta och gå och lägga mej strax men först ska jag borsta tänderna och tvätta mej och sånt , sen ska jag ge marsvinen lite hö och bädda upp min säng hihi :) , guud va härligt att få sova !!

För en stund sen tittade jag på djursjukhuset  , kan inte hjälpa att ja älskar det programmet (:
Denna gången skulle dom operera en orm :S, titta över älgen ivanhoes ben som han haltade på och lite mer (: , det är faktiskt väldigt bra det programmet , man lär sig mycket om djur iallafall..

Imorn börjar jag typ tio eller nått och det e väldigt skönt måste jag säga (: , jag funderar på att sova lite längre än vad jag brukar , men vi får väl se när jag vaknar.

Nu ska jag då gå och sova (L)

Natti natti , sov så gott alla mina läsare (om ni inte redan sover)

/Amanda





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0