familjen

Nu ska ja skriva mitt fjärde inlägg om "familjen" . denna gången om min mormor :P
Hur ska man börja ? hmm.
jo , hon bor i en husvagn i kärralund. Då tänker ni säkert en rutten husvagn som ligger i ett dike eller nått. Men den är väldigt fin och fräsch. Dom gör det väldigt mysigt där :) Varför bor min mormor i en husvagn då?
jo för hon trivs bäst i små utrymmen. Innan hon bodde i husvagn så bodde hon i en lägenhet i haga inne i göteborg.
Min mormor är morgon pigg , det har ja lärt mej med åren! sedan så gillar hon att läsa och lösa korsord .
Hon är en väldigt bra mormor! inte så gammal hellre , vilket är härligt (57år).
Tror faktiskt inte man kan få en bättre mormor . eller rättare sagt ingen har en bättre :)
Så nu kanske ni  fått en liten inblick om min mormor :)


mormor med min lille kusin.

mormor och mamma.

Postat av: Catharina

Superfint inlägg om den bästa mormodern och bästa mamman alla kategorier! Dinafamiljeinlägg är ju super gumman. Puss & kram

2010-12-16 @ 21:24:16
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner
Postat av: jojjo

:D <3

2010-12-16 @ 21:52:54
URL: http://jojjokvisten.blogg.se/jojjokvisten
Postat av: Mormor

Tack min goa tös. Jag har världens bästa barnbarn och världens bästa dotter. Jag är rik! Puss o kram

2010-12-17 @ 12:01:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0