familjen

japp nu var det dags igen med ytterliggare ett "avsnitt" av familjen!
Denna gången handlar det om min pappa.
Man kan väl börja såhär , min pappa är bäst :)
Men tyvärr träffar jag inte han så ofta vilket är synd.Väldigt synd.
Men varför träffar jag inte han så ofta då?
jo , för att jag trivs helt enkelt inte hemma hos han. tyvärr.
Jag känner mej som en kund i en affär då jag måste betala varan för att få den. Om ni förstår..
Det skulle känts så mycket bättre om jag fick göra om mitt rum så jag trivdes och om pappa bodde närmare mamma. Men nu är det pappa vi ska prata om , inte mig!
Min pappa jobbar på ett företag som arbetar med brunnsborrning så  är nästan jämt ute och  åker lite överallt med firma bilen och jobbar för fullt. När han då är hemma från jobbet så har han en berner sennen hund att ta hand om och en stor trädgård inklusive nybyggd bastu som han gjort själv , en händig man HAHA! skoja lite där...
Min pappa är alltid snäll i alla lägen , kan minnas en eller två gånger han blivit arg. Inte mer :) det gillar jag med han.
Han är väl inte den mest hälsosamma pappan man kan ha , han är ganska lat om jag ska vara ärlig. Men för mig spelar det ingen roll , för jag älskar han endå.




detta är min pappa :) lika vacker som alfons åbergs pappa! hahah ,skoja! men hade tyvärr inga bilder på pappa :(

Postat av: Mormor

Jag gillar också din Pappa. Massor av kramar

2010-12-18 @ 20:51:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0