familjen




japp då var det dags igen :)

denna gången om min bror -.- HAAH

ja vad ska man säga , bilar , skrot , bilar , skrot , bilar och skrot? eller? hmm..
Min bror är 18 år och jobbar på min pappas jobb med brunnsborrning. Han har en egen bil och tog körkort för ett tag sen . Det enda han pysslar med är sitt jobb , bilarna på skroten och sådana grejer som är typiskt han.
Det är sällan han är hemma för han bor snarare mer ute på skroten än hemma i vårt lilla radhus.
Ibland kan han gå mej på nerverna , för han är riktigt bra på att reta upp mej -.-
men helt plötsligt kan han ge mej godis , pengar och sådant ? bara sådär. så han är ju snäll när han vill såklart..
Sedan så kom jag på att han älskar Elvis med , eller gjorde det iallafall. Han hade en hamster som Elvis och det stod på buren något med graceland HAHA , fattar ni?
Ja det är min bror det , 18 år och en bil. HHAHAH skooja , var bara tvungen.




HAAHAH , det är ju jul trots allt så man måste ju va lite julefin :)
jag min kusin och sebbe...

bror och syster ( jag och sebbe)

Postat av: Catharina

Åååh vilket fint inlägg om min lille pojke:) Härliga bilder också

2010-12-15 @ 18:42:27
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner
Postat av: Mormor

Jag älskar också Sebbe - mitt äldsta barnbarn - han är jättego. Kram

2010-12-29 @ 15:28:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0