förlåt för dålig uppdatering!

Jag har inte uppdaterat det senaste dygnet pga av att ja vart med johanna  , men nu är ja här igen :)

tänkte säga att mina grejer från teddytassen kommit idag :D linus och dumle blev självklart jätteglada , speciellt Linus som gick och lade sig i korgen/bädden direkt :P

Nu käkar ja mej fet på choklad och har tända ljus på rummet , myys !

Men mer bloggning kommer ev ikväll , annars imorn

puuusss heeej
bilder från dygnet :)


DUMLE VAR NÖJD!

Linus blir borstad med nya borsten

grejer som Johanna beställt från teddytassen :)

molly (ursäkta men orkade inte ta bort röda ögon idag )

tand ?

rock ?

konsentrerad ? :O pppoooopi

min bok ja läste med lilla lampan bredvid :P

ha de bra heeeeeeeeeeeeeeeej

Postat av: jojjo

klenabilder.se????????? :D

2010-12-28 @ 20:56:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0