tävling 2011

jag ska dra igång en tävling nu till 2011 igen :) jag gör en till tävling även om ingen kommer vilja vara med , de spelar ingen roll. de är så himla skoj med tävlingar nämligen :)

denna gången går tävlingen till såhär :

jag kommer ladda upp en video här på bloggen. de gäller att kolla så många gånger ni kan på videon. Men ni måste berätta i slutändan hur många gånger ni kollat. ni kan inte luras , för ja ser hur många gånger du kollar ändå ! priset denna gången kommer vara något bra,speciellt. Vill ni veta priset ? ja då får ni först och främst kommentera "jag är med" om du är med i tävlingen! :)

sedan kommer ja presentera priset för er ! :P

ha ett bra nyår idag allihopa :)

tävlingen startar så fort någon är med och deltar.


Postat av: jojjo

jag är som vanligt med :)

2010-12-31 @ 15:24:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0