halloj

Nu kom ja nyss hem från skolan för en stund sen hehe :P
Vi hade gympa sista lektionen och först gjorde vi en rolig grej men sen va de inte skoj för dom skulle spela hanboll så jag , sandra och pauline gjorde styrketräning ( blev kanske inte så mycke träning) ja kunde lyfta 20 kilo som max tror ja de va iaf ? inte säker... men aa..
Nu har ja precis ätit och ska plugga järnet på min NO läxa resten av dagen :) träna också! och idag SKA jag minsann träna även om de bara blir en promenad men då ska de gå snabbt.. alltså ja ska gå snabbt länge om ni  fattar heh :P

Snart kommer lilla Ida och ska få presenter av mej :) hoppas hon blir glad även om ja oftast ger väääldigt tråkiga presenter , men som sagt. det är tanken som räknas , eller ?

då säger ja de här på bloggen med GRATTIS IDA  idag blir hon 14 år vilket innebär att hon är en fjortis :) hehe neee men aa... heh de är ju såklart inte men vi kan ju låtsas :D

Meeen heeej så länge ! p.s ja tror ja får ett armband från style by tyra i julklapp ( de kom ett paket hem som de stod style by tyra på ) hehe ,,,,, va tysta om detta för mamma är lite ivrig..

Postat av: Catharina

Style by Tyra, hmm! Aaah men just det ja! Det var ju där jag köpte smycken till jobbet ja....:)

2010-11-30 @ 20:35:15
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0