9 sanningar ni inte visste om mej!

Sanningar om mej som ni inte visste!

 

  1. Jag sover med öppen mun (HAHA)

  1. Jag är 160 cm lång bara..

  2. Jag är vegetarian men äter fisk!

  3. I skolan har jag bara fyra VG

  4. Jag har trillat av hästar mer än 30ggr.

  5. Jag gillar att pyssla hehe

  6. Jag skrattar alltid åt mej själv även om alla andra tycker det var tråkigt.

  7. Om jag ser på film och tex en häst och en människa skadas, då gråter jag.Men bara för att hästen skadas (människan bryr jag mej inte om)

  8. Jag hatar små kryp , får panik om ja ser en spindel , myra eller skalbagge.

  9. När jag var liten var jag rädd för alla djur , kom det en hund i koppel så gick jag en annan väg.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0