Hösten kommer snart

Hösten är påväg , det syns på vägarna.Löven börjar falla och träden börjar se ruttna ut. Det känns i vinden , det blir kallt och kyligt i luften. Det märks på getingarna , dom är ivriga som bara den för dom är påväg bort.

Alltså kan man säga att hösten är här men var ens sommaren här?
det är nått jag missat i år!

Jag fick en vecka sommar , då jag var i Turkiet annars minns jag bara små kyliga dagar med moln.
Jag har ingen sommarkänsla kvar och jag minns att jag aldrig haft det i år. usch vilken trist sommar. Och snart faller snön.

//Amanda ♥






Postat av: Catharina

Då har du dåligt minne för att bara vara 15:) Jag minns då massor av soliga sköna sommardagar.....

2010-09-27 @ 22:54:03
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0