En hjärna ur funktion

Min hjärna håller på att rasa samman! Alla dessa tankar! Som en tankekarta ungefär.. en karta som sträcker sig från topp till tå.. Ungefär så är min hjärna.Min kropp.Min själ. Mitt jag.

Tänk egentligen vad gud skapat? Eller är det verkligen gud som skapat människan.. världen..? Nej.. det är vi alla tillsammans som skapat världen tillsammans. Nej, jag vet faktiskt inte vem som skapat vad, men någon är ju skaparen till grunden.

Fast.. ville jag verkligen skriva om vem som skapat vad? Nej! Jag ville skriva ett inlägg om min tankekarta till hjärna. Varför skall min lilla hjärna byta ämne så fort .. Jag förstår inte! Min hjärna måste helt enkelt vara som en karta.. fast man förflyttar sig från tanke till tanke istället för irak till iran.. Fattar ni? antagligen inte..

Men det handlar inte om att förstå jämt.. Eller gör det de? Jo , det gör det. Om man inte förstår då skulle ju inget funka.. Om inte jag förstod hur jag skulle förflytta mina fingrar på tangentbordet så skulle jag ju inte kunna skriva detta. Om jag inte förstod vad en dator var så skulle jag inte ens ha bloggen. Om jag inte visste hur man levde på jorden så skulle inte ens jag existerat..


Fast jag förstår ju! För jag existerar ju... Så om jag nu förstår då borde jag ju kunna förstå hur mitt liv måste förändras för att jag ska kunna LEVA LIVET.

Så nu ska jag ta och slänga datan i väggen och leva livet. Men faktum är att jag inte kommer slänga dtaan i väggen eller leva livet. Jag kommer klicka upp ett nytt fönster och göra det jag alltid gör. Så är det!

Be mig sluta skriva detta..då ber du min hjärna att stänga av sig.
Tumblr_lflmoasnz81qc5cc5o1_500_large





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0