Hejdå

Nu kommer jag med mitt farväl inlägg. Jag skall alltså lämna bloggen nu. för gott. Antagligen.
Jag känner att nu vill jag lägga tiden på annat, som finns i verkligheten. Jag vill inte längre känna ett blogg beroende ... Jag vill klara ett år på gymnasiet, jag vill klara att få Blixten, jag vill klara av mig själv & mina marsvin & mina vänner... Allt detta , men det går inte om jag sitter vid datan jämt. Nu kommer jag att sluta med det.
Så bara så ni vet, jag kommer inte tillbaka! Och om jag gör det, så lär det dröja ett tag.
Jag är delvis lite trött på att blogga endast för mig själv. Jag kom ihåg när jag började blogga, ja kämpade sååå mycket för att få läsare. Men jag får det aldrig.... Så jag tror inte riktigt att någon blogg är min grej riktigt.
Ha en fin höst & vinter nu. Och ta vara på varandra!
Hejdå.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0