nio timmar i stallet!

Hejsan! kom hem för en kort stund sen från stallet. Har varit där sen nio imorse, alltså nio timmar!
På morgonen var jag arbetsledare för de andra & bestämde vad de skulle göra. Så först fick alla mocka ALLA boxar (utom jag, som bara pekar och säger va de andra ska göra) , sedan så skulle det sopas rent i hela stallet inklusive mockning i rastpaddockarna/hagarna ... Efter det så fick ja i uppgift att se till så att en av paddockarna blev rensat i kanterna med två röjsågar , dom va jätte svår startade så jag Alicia, Malin, Jessica , och några till höll på ett tag...
Men sen så var de bara att köra! Efter de så skulle träd höggas ned & såga av grenar på dessa. sedan blev det en del små arbete lite här och var. Och till slut var det dags för LUNCH!!
Efter lunchen så skulle jag & Clara göra eftermiddagsfodringen + vatten. De tog sin lilla tid ;) Och när de va klart så var det dags för mig att rida. Jag red för Alexandra , och efterråt var de snabba grejer.... Dags för ledning av HSP gruppen :D Och nu är ja hemma ... HEHEHEH
Imorn blir det läkaren och direkt iväg till stallet igen! ;)
Puss & Kram

Postat av: AMANDA | www.aamandanathalie.blogg.se/ ♥

Nu är vinnaren i tandblekningstävlingen utsedd, kika in och se om det blev du!



http://aamandanathalie.blogg.se/2011/august/grattis.html#comment



Var det inte du som vann? Var inte ledsen, det dyker snart upp en ny awesome tävling

2011-08-10 @ 16:41:35
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0