så dålig är jag ....

Jag tänkte att det skulle vara bra för mig med en bloggpaus, eller rättare sagt med att lämna bloggen helt å hållet... Men nu sitter jag här igen och skriver ett inlägg :/
Jaja, jag kommer att blogga & försöka göra det bra! Men dock inte lika ofta med tanke på hur mycket tid jag lägger i stallet nuförtiden ;)
Igår var jag i stallet, i tisdags & i måndags & lördagen där innan...
Och idag skall jag till stallet, och även imorn! ;)
Imorn har jag morgonfodringen, så skall vara i stallet vid sju! Sedan har ja ju utsläppet med...
och efter det skall det fixas och donas! För de är nämligen tävling... Jag skall rida programmet Lätt C i dressyr ;)
Och det inför en dressyrdomare :S
Har köpt vita ridbyxor, ny tröja, ett schabrak till Blixten, fina tofsar till Blixten , och putssvampar!! ;)
Puss & kram
Måste sticka nu!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0