Tävling

Idag så var det tävling på stallet. Vi skulle rida Lätt C i dressyr inför domare... Jag höll på i en evighet att borsta,fläta man, fläta svans & sätta fast det nya schabraket jag köpte till Blixten... Sedan så hade jag mina nya vita ridbyxor, min nya svarta tröja, och chaps + sporrar!! :)
När jag red in där domaren satt ... så pirrade det, och jag var jättenervös :S Men det hela gick bra och jag fick väldigt bra poäng!! (157poäng av 180poäng, eller 129poäng.. vet inte ännu :S pga av att ja inte fatta hur man räknade ihop en grej)...
Det största felet var väl att jag gjorde fel galopp en gång :/
MEN JAG KOM IHÅG BANAN!!!! jiiipiiiee, för jag har inte kunnat den så bra senaste tiden.. men ja kom ihåg den ändå :P
Just det , jag hade även morgonfodringen+utsläpp imorse.. så jag var i stallet klockan sju på morgonen! :) Kom hem igen vid fem... :D
Nu kollar jag på vampire diaries och myser med Dumle-kolan!! ;)
Skall genast fortsätta med det... och jag återkommer med mer uppdatering imorn ,eller senare ikväll!!
Puss & kram
HÄR KOMMER BILDER (TOG DOCK INTE NÅGRA FRÅN TÄVLINGEN)...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0