08:30

Idag var jag upp med tuppen! Nej, men Shiro väckte mig klockan 08:30 och då gick vi genast ut på en morgon runda. Denna gången blev det en långpromenad i skinande sol och frost på gräset. Vi gick i hela 20min (vilket är mycket för en liten valp). Sedan gick vi in igen och han fick sin frukost. Nöjd och belåten så busade han en stund och sedan var det dags att gå ut igen. Då busade vi jättemycket och jag fick även tagit några foton på han. Efter den promenaden gick vi in, och nu sover han och jag har fått i mig frukost! ;)
Om en liten stund ska ja bädda sängen, ge marsvinen, sopa golvet och lite sådant.
Skall även hinna med att måla naglarna, välja smycken, duscha, tvätta ansiktet m.m.
Puss & Kram - Gott nytt år!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0