hejsan , tänkte berätta om...

Hejsan jag tänkte berätta om gårdagen för er eftersom jag inte orkade igår...
Iallafall. Jag , Ida , Sandra,Petter & johanna träffades och åkte in till universeum. Där gjorde vi massa roliga saker , bl.a. ett test där man skulle hålla i en iskall stång och man fick jätteont i armen efterrråt.
Sedan gick vi lite senare till pizza hut i nordstan och käkade :) efter det åkte vi hem till Ida & kollade på världens sämsta film - 7x lika barn leka bäst.
Sedan skulle alla gå hem (men det var bara jag som gick hem , dom ljög).
När jag kom hem satte jag och kollade på "bring it on" och sedan så gosade jag med marsvinen och somnade.

Och nu är det en ny dag & jag vaknade klockan 08:00 :D det är faktiskt härligt att vakna så tidigt!
Nu skall jag nog göra mej iordning och sedan ta och se om någon kan ses idag och göra något roligt , kanske bio eller kanske bara någon film hemma ?

Här kommer bilder från dagen igår :

förlåt för blixten :/ de förstör hela bilden hehe

hahah blixten igeeeeen...


vacker fågel ?


ja och sandra i ett gap..

maneter

grimaser

ja och sandra

orm

min pizza

och min cola..

ja och sandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0