tjena mors :)

HAHA rubriken (?)

tänkte bara ge er ett inlägg då ja ska berätta om mej själv på samma sätt som med marsvinen hihih :)

Namn: Amanda Elisabeth
Ålder : 15 och ett halvt år.
Född: 1995 den 25 juni

Hatar: jag hatar skolan och lärarna sen hatar ja med kaxiga småbarn-.- och sen gillar ja inte heller små kryp ,som myror skalbaggar och sånt :S

Älskar: jag älskar mina vänner ,min familj och djur! Älskar även att pyssla och designa och sådant.. bryr mej ganska mycket om mode , men har oftast inte råd eller tid till de själv :P

bästa minnet: jag har ganska många roliga minnnen med min kompis Sandra , sen kommer ja även ihåg när mavis spann loss på isen ;) och när ja var i turkiet :D

Sämsta minnet : när ja låg på sjukhus & när linus bet hål i min hand & när goliat såldes och mavis dog :/

Som liten ? som liten var ja väldigt sprallig va ja minns , i varje film vi har så dansar ja och sjunger hihi , sen så var ja envis och bestämd. tror ja! p.s älskar fortfarande att sjunga, dansa och spela gitarr :D
_______________________________________________________________________________________________

mest lik ? alla säger att ja är väldigt lik min mamma men när ja färgade håret mörkt så är ja mer lik pappa känns de som :P
______________________________________________________________________________________________

Familj :

Mamma 37 år

Pappa 43 år

Bror sebastian 18 år

låtsas mamma :
Anette 39 eller 40 år (?)

Låtsas pappa :
Joakim 44 år (?)

Syskon (plast/låtsas)
Isabelle 15 år
Nathalie 16 år
Felicia 16 år
Josefine 19 snart 20 år

_______________________________________________________________________________________________

Djuren i familjen

Två marsvin - Linus & Dumle

Två papegojor - Cleo & Jesper

Två kaniner - Gosan & Lilo

Två canariefåglar - Bernard & Bianca

En hund - Doglas

En hamster - Wille


jag






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0