Solen lyser himlen är blå....

...vad det är skönt att leva då!
Jag har nyss käkat lite "Brunsch" :) Och nu skall ja göra mig iordning & städa buren till mina små pojkar!
Tänkte även gå ut i naturen och fota lite senare ;) Och så skall jag fota mina marsvin med!
Men jäklar va svårt det är att fota djur, som rör sig jämt.. Det blir suddigt jämt :/ Men jag övar varje dag och det blir bara bättre & bättre...
inom en snar framtid skall jag äga en systemkamera, förhoppningsvis!
Ja funderar på att börja spara till det.. .Eller önska mig till jul!
Jag tävlar om blusen som syns lite dåligt på bilden.... Hoppas jag vinner! :D

Postat av: Paulina

va bra att du mår bra ;)

jag med ;)

Vad gör du just nu`? :p

KRAM.

2011-06-27 @ 17:06:52
URL: http://paulliiinn.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0