Blev inte som jag hade tänkt..

Jag skulle ju egentligen på fest hos cissi idag.. Men sen när ja insåg att ingen ja känner kommer dit.. och att Linn som ja känner skall hem väldigt tidigt.. Då tycker jag det passar bättre med en dag på liseberg med dom från gamla ridgruppen! :) Så så får det bli..
Dessutom så är ja på ett lite tråkigare humör idag så kvällen hade kanske inte blivit lika kul ändå hehe ;)
Men ska iallafall sova hos Sandra idag! :)
Det var längesedan nu!
Vi ska köpa morsdag present idag, kanske hyra film och ta några svängar med mopparna! :)
Det  blir bra det!
Q: Vad skall ni göra idag?

Postat av: Emma

Heej! ;) Allt bra??

2011-05-29 @ 16:45:23
URL: http://byemster.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0