Helgen

Fredag
På fredag efter skolan så åkte jag med min pappa och bror till min gammelmormor som bor i Lidköping, det tog cirka en och en halvtimme dit med bil. Vi åt middag hos henne och kollade på Idol, sedan kollade vi på en deckare och somnade där. Vi vaknade på morgonen vid åtta och åt en god frukost sedan åkte vi hem igen =)
Sedan tillbringade jag min lördag hemma och gjorde massa nödvändiga saker såsom köpte grejer till valpen...
- Dog stopper
- Koppel
- halsband
- pip leksak
- tandborste
- schampoo
-vattenflaska
Och nu är det söndag och jag vaknade klockan sju och städade och myste med marsvinen, sedan så åt jag frukost och nu skall jag snart iväg på kalas hos min kusin som fyllt 2år! :D
Puss & Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0