En sån dag

Jag började morgonen med att göra mig vacker (haha dock inte, ja va helt ärligt väldigt ful idag), och sedan lämna jag Shiro hos Mona & Janne (superhärliga människor som Shiro älskar), sedan stack jag  till Hunddagiset där jag praktiserar (koppla av - mölndal). Där fick jag gå ut med Tea, Marimba, Oliver & Leo. Promenaden tog ca 1 timme och sedan in och städa (det vill säga - soppa, moppa golv). Sedan lunchtime! mmm va gotttt
Ja orkar inte berätta mer nu haha! Men när ja väl kom hem så hämtade jag Shiro hos Mona och gick hem och tränade lite med honom. Efter det åt jag mums va gott och så var klockan sex och det var dags för kurs!
Han var superdupermega duktig idag ;)
Och nu är vi hemma och ja lagar sen middag!
Tumblr_m1wctmqn8m1rq3boio1_500_large




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0