träning

 
hej , jag vet att jag inte skrivit på länge men har faktiskt inte haft tid. Jag har varit med Johanna & Ida. Sen har jag varit i stan på agility tävling, tränat , tränat shiro, åkt till getterön med shiro. Ätit sushi vid havet med mamma och joakim m.m.
 
Idag så shoppade jag lite iallafall. Skolgrejer, paraply, örhängen och en Aloe vera dryck som jag skall ta efter träningen. 
 
Här kommer bilder och förklaringar från senaste tiden. 
Häromdagen näär jag satt ute i solen och drack saft och bara njöööt. 
En bild från agility tävlingen på kulturkalaset :) 
En supergod frapino jag köpte på vägen hem :)
Aloe vera drycken, supergod. 
Shopping - skolgrejer. Lås. 
Örhängen från glitter. 
 
Rosa prickigt paraply. 
Pennfack.
Linjal.
Anteckningsblock 
Mappar
Tioämnes block.
Flikar.
Markeringspennor.
Pennvässare
Barbapappa blyertspennor
 
Kommer inlägg senare med lite bilder från när shiro åkte båt osv osv.. 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0