feelunique

Som ni vid detta laget vet så har jag problem med min hy, vilket också resulterar i att jag måste använda bra smink som är snällt mot hyn. Jag har ett bra tag användt mig utav Bareminerals, vilket jag tycker funkar bra. Men det är bara ett problem, när man är 17år och får 1000kr i månaden och sminket kostar 500 spänn så har man inte riktigt råd, eller rättare sagt så vill man kanske inte lägga hälften av studiebidraget på smink. Så jag (Läs:clara) har hittat en sida på nätet där bareminerals endast kostar mellan 200-300kr. Jag skall beställa en foundation, en rouge och en borste och de går endast på 500 spänn. Ett kap? Ehh ja. 
 
Så för er som också använder detta märke och vill ha det lite billigare. Beställ där. Dock tar det en längre leveranstid eftersom det inte är Sverige. Men det är det absolut värt! Kram 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0