Suck....

Har suttit och fixat lite med en kompis blogg, en header, typsnitt osv... Så ser jag att menyn hoppat ned, jag har försökt att fixa det nu ett bra tag men verkar inte fungera....hmmm , ska kolla vidare på det imorgon ;) NU orkar jag inte hehhe... .Och inte nog med det, min dator har fått virus .... -.- Aja , får använda den fattiga datan i huset som är halvt död. Suck!
Men nu på tal om något annat, idag är det Fredag :D Jihoooo !! Fast jag skall inte göra något speciellt, bara kolla film och pyssla med scrapbooking eventuellt..
Är superdupermegatrött nu efter veckan som gått... så lite helg sitter fint nu i vintertid!
Puss & Kram
h

Postat av: Mormor

Nu får du snart februarilov och det är du värd. Puss o kram

2012-02-03 @ 20:49:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0