Efter drygt två månader..

...utan ridning så har de satt sina spår!
Jag red alltså idag för första gången på drygt två månader :/ När jag väl satt upp så kände jag hur mycket jag saknat det, jag vill verkligen börja rida oftare och ta tag i ridningen ordentligt. Vart kan jag hitta ett stall med hyffsat billiga privatlektioner??!! INGENSTANS...suck, allt inom ridning är dyrt :S
Men iallafall. På tal om själva lektionen så gick det under förväntan. Jag var stel, hade tappat mycket på senaste tiden och fick ont i ben och armar. Jag tror att träningsvärk är något jag kommer ha ett par dagar nu ;)
Q: Om ni vet ett bra stall i närheten av Lindome/kungsbacka/kållered som har bra priser för lektion/privatlektions ridning så säg till ;)


Postat av: vilma :)

gå in på blocket/hästnet och titta om det är någon som behöver medryttare 2 dagar i veckan runt Lindome/Kungsbacka/Kållered!

Det finns nog endel där serru ;)

2012-01-14 @ 15:44:47
URL: http://vilmatimmer.blogg.se/
Postat av: Lina

Mariedahls Gård har helt OK priser. ca 2000 för ett år (Lektioner) och 300 för en privatlektion. :)

2012-01-25 @ 09:48:16
URL: http://linadahlman.webdon.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0