Beställt igen hehehe

Haha japp så sant som de är sagt, jag har beställt igen heheheheheheheheheh :Pppppppppp 
Fick ju ett presentkort på stylebytyra av mamma och joakim när jag fyllde år, så jag använde det idag :):) 
 
Det blev detta: 
Jewel Bikini Set Orange i gruppen Badmode hos Style by Tyra AB (SAN48r)
Tredje bikinin jag beställer i år, men jag kan inte hjälpa det hehe :P Älskar bikinis hihihi 
Båda dessa armband i mint/turkos & gult :):)
Armband Colors i gruppen Smycken / Armband hos Style by Tyra AB (SA87)
Två såna häär fina armband, som man kan ha på ankeln med ;) Varför två? Jo för att antingen kan man ge bort ett, eller så kan man ha ett på armen och ett på ankeln samtidigt, har en tanke i huvudet om hur de kan bli hehe :P
Örhängen Sia i gruppen Smycken / Fjädersmycken hos Style by Tyra AB (SAM11)
Jättefinnnnnnnna
Örhängen Elize i gruppen Smycken / Fjädersmycken hos Style by Tyra AB (HQ)
Miracle Nipple Covers i gruppen Skönhet hos Style by Tyra AB (PET47)
Såna är aaas bra om man har en klänning där man inte kan BH i :PPppppp 

Postat av: Mormor

Så fina grejer du har handlat Amanda. Kram på dig

Svar: Tack =)
mandyelisabeth.blogg.se

2012-07-09 @ 16:57:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0