Drömmen om björnen

Hahaha jag har nog aldrig varit med om någon konstigare dröm... 
Jag kommer dock inte ihåg hela, men jag var iallafall ute i skogen och skulle lära min kompis att plocka bär och se till så att hon fick körkort till bil? HAHA ... Sen så ser ja en björn och frågar om man kan peta på den. Då säger min kompis att om en björn sovit tre dagar, då kan den inte bli väckt på en vecka hur mycket man än petar. Så ja petar på den och den vaknar, jag hoppar upp i ett träd och så börjar björnen att sms:a mig, han skriver att han är vaken och jag svarar genom att säga "jo tack ja ser de du" och björnen frågar om han får smaka av mitt ben och äta lite på det. Jag säger ja, och går ner till björnen som äter upp mitt ben och sen fortsätter ja att plocka bär. 
 
haha normal dröm? 
 
Nu ska ja ut med prinsen, vi hörs senare. Här är två av mina senaste instagram bilder:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0