headache

Har inte bloggat idag, i know. Men vaknade vid fyra imorse, kunde inte sova as usual.. Och somnade inte om förrän vid sju. Vakna tio och stack till stan med J , shoppade :):) 
 
Fick köpt: Headset till mobilen från accessorize, Shower gel från body shop, läppglans från body shop, sjal från missäy, linne från missäy, jeans från monsoon, två shorts + linne + linne från gina tricot och ögon/frans färg från kicks. Alltså blev de en hel del, men ja kände att det kunde behövas idag. 
 
Nu sitter jag i soffan och lyssnar på regnet.. Haha, nej. Men gav Shiro nyss mat, och skall strax ut med prinsen <3 Just nu är han fullt upptagen med att jaga en fluga.. Hahah gullunge <3 
 
Tänkte baka negerbollllllllar med, för de får bli mitt lördagsmys - skyller på huvudvärken. Då får man äta gott! ;) 
 
Puss & Kram
Bilder på de ja köpt kommer. så fort min huvudvärk gett med sig. 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0