hoho


Hejsan alla små kryp. Nu är ja back in the blogg värld igen. I have been lite frånvarande the last few days.. But its because jag inte haft orken att starta datorn and blogging. If you get what i meen.
 
Hehehe ooppsi, där blev de lite svängigt (svääängelska). Men så kan de gå när inte haspen sitter på (som F allltiiid säger)............ 
 
Igår dåååva så vaknade jag och stack till K - GALLERIAN (bajssssställe) och köpte lite grejjooor till mitt absolut heliga, vackra face (eller inte).... 
 
Det blev ett paket med T - ZONE ansiktsmasker, tre ansiktsmasker, en kräm, over night succes grejer och sen minns ja inte mer... höhö
 
Men efter de så tog ja mig i kragen och fixade iordning mig , och som vanligt kom Clara när jag hade ansiktsmasken på hhahahahaa... fuuuuuuult
Vi hade en chillidill dag och sen på kvällen gick vi to the lake, men blev aningen rädda för mördare osv osv.. Eller aa mest rädd för bilar hoho ;) Men vi gick hem dåååa
 
Så now you knooww! 
Puss & Kram 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0