Im alive

 
 Ja lever. Har bara inte orkat blogga när solen lyst såååå fint... I förrgår var ja med S & M. Igår så solade ja, cyklade med Shiro. Sedan åkte vi in till stan på kvällen och åt middag på Moon Thai med mamma, joakim, sebbe, josefine och Erik. Det var jättegott! Vi gick sedan vidare till Avalon's uteservering och satt där en liten stund.. Sen fick jag magknip osvosv.... Så lite senare åkte vi taxi hem. Var hemma vid nio ungefär :) Då hade shiro pojken varit ensam tre timmar :):) Han är allt duktig han! ;)
 
Idag, eller rättare sagt om cirka 40 min så ska jag till slottskogen med Shiro, mamma, joakim och min kusin Robin (2år). :):) De blir skoj, och bra miljöombyte för shiro ;)
 
Puss & kram 

Postat av: Cajsa Lindahl

hejsan! :D Det va typ hundra år sedan nu ju!! :D Allt bra med dig?

Svar: Hej... vem är du? :/
mandyelisabeth.blogg.se

2012-07-27 @ 21:15:50
URL: http://cjssong.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0