Konstigt väder

Kom precis in efter en promenad med Shirran, tog på mig regnjacka och stövlar för de va fruktansvärt molnigt. Går en stund och inser att ja svettas, kollar upp på himlen och ser att solen kikar fram och att de dessutom är 20 grader. Kan tänka mig att folk undrade lite om dom såg mig gå omkring i regnkläder när solen lyste..hehe! Jaja, ja fick ju inviga mina nya stövlar och min nya parkas då, det var ju ett PLUS. 
 
Har även sovit två timmar, haha blev dö trött så ja somnade på soffan. Men nu ska ja ta mig i kragen och laga lite middag, och sedan sätta mig på altanen ... Svettas fortfarande hahahahah! 
 
Puss & Kram 

Postat av: Lindorf

MEN GUD VA SÖÖÖÖT!!!!!!

2012-07-13 @ 22:21:35
URL: http://lindakjellman.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0