Mina prinsar

Seg fredag... Ja känner mig som en utdöd dinosaurie just nu. Ska gå ner och läsa i Elsas hemligehet igen, den är snart slut ändå hhahaha...... :P 
 
Idag är de ingen bra dag, regn & moln, tråkigt och allt känns dött.... 
Men skall väl ut med Shiro nu en sväng och sedan gosa med Dumle och kolla Linus grav. yeah. Tänker fortfarande på honom varje dag, inte en minut går utan att han finns i mitt huvud :( Ibland inbillar ja mig att han lever och är uppe i buren men inser ganska snabbt att det bara var Dumle där.... 
 
Såklart älskar ja min fina Dumle också <3 Han är underbar, så fin och snäll... Min prins <3 Jag har två prinsar i mitt liv, och dom skall ja nu ta hand om istället för att sitta här :)
Puss & Kram 
Tumblr_m6fj91lip11qbpwjso1_250_large




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0