Paket

Tjing tjong idag fick jag hem tre paket, hihih :):) Fick hem mina stövlar, min regnjacka och mina smycken + bikini från stylebytyra. Jättehärligt! ;) Så nu är de bara ett paket som är påväg. 
 
Har varit ute och busat med shiro pojken precis <3 Och förut gick jag och shiro hem till Mona & Janne och satt på deras altan och pratade ett bra tag. Mona spelade munspel för Shiro och han vände och vred på huvudet och fattade ingenting, haha gullunge. 
 
Nu så skall jag läsa lite bloggar osv osv innan ja träffar Sandra på en promenad. 
Puss & Kram 
Dock bara en smygtitt på regnjackan... Jag visar bättre bild någon dag när de regnar ute. Kramis
Så ser de numera ut, rosa stövlar allihopa haha. Dock saknas ett par, jag har dom som är längst ut + ett par andra rosa. Och dom två innersta paren är mammas! 
Fick ett skott av en fin blomma av Mona & Janne med. Skall ta hand om den väl :):)
Shiro fick även låna med sig en aktiveringsleksak över sommaren som han glatt höll på med förut. 
Och här smälte prinsen in fint va? Haha där höll han hus idag. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0