Sen morgon

Jag hatar att vakna vid elva snåret. Blir så otroligt trött på mig själv, hela dagen har ju redan gått. Suck! Får sätta klockan på halv nio imorgon, så kanske jag hinner att ta vara på dagen lite mer om jag har tur. 
 
Men i vilket fall som helst så har jag hunnit få i mig frukost. Och skall ta en LÅNG runda med Shiro strax, sedan funderar jag på att bara gotta ner mig med täcke i soffan och läsa i min bok "Elsas hemlighet" , är på sidan 160 ungefär. 
 
På en vecka har jag läst ut tre böcke - Vila i frid - flyga högt - Varför gråter inte Emma - och påbörjat Elsas hemlighet. Så man kan lugnt säga att jag kommit in i en "sträckläsa alla böcker som finns i hela världen". 
 
Men de är grymt skönt och man blir väldigt avslappnad av det!! Man kanske finner sitt inre lugn till och med? Vad vet jag. Haha.
 
Puss & Kram 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0