Nya blogg.se

Nu har dem gjort om blogg.se, äntligen säger jag bara! Jag har stört mig enormt på deras något "fattiga" portal innan. Men nu är den mer modern och stilren. Jag gillar den starkt! Bra jobbat där blogg.se 

Nu sitter jag och väntar på att ägget som kokar skall bli klart så jag kan äta min något sena frukost. Vaknade nämligen vid halv tio och gick genast ut med Shiro för att träna. Vi tränade i en timme, och sedan gick jag en 20min promenad med honom. Nu är vi inne och han gnager ben, medan jag läser bloggar. 

Här kommer lite snabbt vilka bloggar jag faktiskt läser dagligen, och tycker väldigt mycket om! Kanske något för er? Ta en titt! 
- Penamarcelo.blogg.se
- Annicaenglund.blogg.se
-  finest.se/camillajacobsen
- Mirka elvabarnsmamman
- janina.vimedbarn.se
- Sjubarnsmamma madde
- caths corner
- tyras.se
- darios.se
- Kenzas.se
- dreas.blogg.se
- speciella.devote.se
- bird.blogg.se
 Jag kan ha glömt någon stackars sate. Men detta är ungefärligt vilka jag följer varje dag. Alla bra på olika sätt! Så ta er en titt eller två. 

Pussar & Kramar 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0