Prinsarna är så underbara

Igår träffade jag Sandra och hon skulle sova över hos mig med sin Ricco :) Hundarna hade jättekul och brottades & busade ihop. Det var jättemysigt att få träffa dem båda! Vi kollade på Malibu shark attack på kvällen, och såna filmer älskar jag! ;) Jättebra film.
Sen så åt vi supergod frukost imorse, med hembakade scones (med riven ost på). Sedan var det två promenader med prinsarna! varav den ena lite sämre... vi gick nämligen i skogen och kommer ut ur skogen och får syn på tusen fästingar som kryper i hundarnas päls. Jag fick nog plockat bort de mesta. Skall kolla igenom honom ikväll igen och se om någon satt sig fast.
Nu kokar jag potatis och funderar på att beställa hem en bok av Cesar Millan..hmm..
Puss & kram sålänge!

Postat av: Mormor

Åh, va gulligt.

Svar: Ja hihi =)
mandyelisabeth.blogg.se

2012-06-15 @ 18:55:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0