Tränat

Har precis kommit in från regnet. Var ute på ängen och tränade Shiro. Vi övade ligg, tass (han har "glömt" bort dem under trotsåldern), hit, vänta och slalom mellan mina ben. Det gick superduper bra! Och han skötte sig galant. Duktig pojk! Sen gick vi en liten runda och han gick FOT hela vägen, så duktig är han! ;) <3
För er som undrar så är han i trotsåldern, därför är han ännu inte så duktig. Det krävs träning typ 2ggr om dagen. Men han gör framsteg och blir bara bättre <3
Jag är fullt medveten om att det blir en hel del inlägg om min lilla prins. Men jag är ju den i familjen som har störst ansvar över honom, de är jag som tar promenader, matar, borstar, vårdar och tränar honom. Visserligen hjälper mamma & Joakim till då och då med små promenader. Men det är mestadels jag som har ansvaret över honom! Och en hund på 8 månader kräver mycket tid, så då blir det också mycket sådant bloggen handlar om. Hoppas det inte blir alltför tjatigt <3<3 Skall försöka klämma in lite andra inlägg ibland!
Puss & Kram
här är en bild på Shiros bror KIRO. Visst är dem lika? =) Underbart fina båda två!

Postat av: william

såååå söt:D

Svar: Tack så mycket =)
mandyelisabeth.blogg.se

2012-06-17 @ 15:47:21
URL: http://funnyones.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0