Äckligaste glassen ja någonsin ätit

Förut åkte jag och mamma till AZ och köpte ben + koppel tilll shirrraan.. Och påvägen hem så pantade ja burkar, och köpte en glass. Tänkte ja skulle pröva den nya calippo shots, fyfan va äcklig den va. Smaka diskmedel, usch! Aldrig mer den glassen! blää bläää ... Halva glassen ligger i frysen, åt inte ens upp den :( uchseliusch!
Men då har jag prövat den iallafall.
Nu ska ja snart räkfrossa, nej men mamma har köpt hem räkor och underbart goda bröd till. Så vi ska äta det ute på altanen snart :):) Gott som tusan! ;)
Ha en underbar kväll i det fina vädret <3
Puss & Kram tumnagel
min brända axel, kunde inte va ute så mycket idag pga av de :(
räääkor
här ligger den äckliga glassen och väntar på att någon skall äta upp den..
moder min




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0