bläää

Idag har de inte varit en bra dag.. De började igårkväll, mitt humör gick från topp till tåå.. Ja var bara sur/ledsen av olika anledningar... kunde inte sova på natten heller! :( Så när ja åkte till Billdal idag så kände jag verkligen inte för att vara där.. Ville bara gräva en grav och lägga mig där. Nej ,men nästan.
Sedan hade vi examination på "hålla häst vid hand".. Jag hade lilla söta Dino, man gick fram en och en och började presentera hästen osv osv.. Sen skulle man visa i trav och skritt, vända , visa öppna sidan, och göra de där konstiga steget hahaha.. Ja kan inte förklara!
De gick ganska bra, hon sa "väl visat" och att jag endast skall tänka på att vara ännu tydligare i igångsättningar osv...
Så de va ju bra de! Men sen när ja åkte hem igen så kände jag mig genast nere igen.... :/ Så nu ska vila lite och försöka rensa huvudet på tankar.. så ja kan bli den gamla vanliga glada jag :D HAHAHAAH
Jajja, ha de superfint allihopa.
Puss & Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0