Det känns för tillfället inte bra..

Jag känner verkligen att allt går sämre och sämre för mig i dagsläget...
Jag skrev INGENTING på två engelska nationella (jag hade en urusel dag och kunde inte hålla tankarna på rätt ställe).. Jag kommer inte ha en chans att klara matte nationella imorgon... Och jag lyckas inte inom ridningen längre.. Jag kommer ingenvart, medan alla andra i klassen är mycket mycket bättre än mig...
Det känns som att ja valt helt fel gymnasie. Just nu vill ja bara sjunka genom jorden och inte komma tillbaka... Skitjobbig period, nu längtar jag som bara den till sommaren så jag kan koppla av lite och försöka lägga skolan åt sidan!
Ursäkta depp inläägget....
581489466_large




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0