Jag behöver!!!

Just nu känner jag att jag skulle kunna göra vad som helst för att tjäna lite pengar, eller aa inte vad som helst. Men nästan!!!
Jag behöver nya converse (mina gamla är trasiga), jag behöver nya gummistövlar, jag behöver shorts (har typ ett par), jag behöver nytt puder som kostar bajsmycket... Och jag behöver nya navelpiercingar!!!!!
Suck! Det enda jag kommer ha råd med är typ pudret... hahaha fyfan va ja hatar att va fattig!!!! -.-
Men jaja, sånt e livet! Nu ska vi inte deppa för det.
Har suttit och kollat upp Shiros syskon på skk idag, hittade två ägare till två av shiros syskon. Kontaktade dem båda, en svarade. Så hon ska skicka bilder på shiros bror ikväll :D Sååå glad!!!
Sen har ja även kollat på utställningar, skall ev. anmäla shiro till en. Men måste träna honom på att andra människor skall kunna känna och klämma på honom först... han är ju som sagt var lite feg. Men han skall nog överleva för de!
Nej nu ska ja sluta skriva massa strunt. Ska ta och fixa och dona lite innan ja tar ut shiro på en långpromenad!
Puss & Kram
p.s om ni har tips på hur ja kan tjäna ihop 700kr+1200kr+399kr+300kr+200kr så säg till!! hahah de blir ju fan... 2799kr :( :( :( Önska mig lycka till! haha usch....
Tumblr_m458k70vij1qm59ufo1_500_large




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0