Vilken energi

Har varit ute med Shiro, och han gick lös så ja träna honom på att komma till mig direkt när ja ropade oavsett situation. Sen testade jag att hetsa igång honom så han busade, för att se om han lyssnade trots att han var busig. Och som vanligt blev han helt jävla galen och energin tog inte slut, ja ropade tre gånger och försökte få tag i honom men han total ignorerade. Därefter blev ja förbannad och satt en jävla tydlig gräns, att det är inte okej! någonsin! Så han har nog fattat nu. Och resten av promenaden var han mycket mer lyhörd, den lille busen.
Men nu är ja inne igen och har hunnit duscha, jag skall städa rummet strax och därefter gå ut och koppelträna honom vid tio tiden! ;) <3
Jag älskar dig Shiro, över allt annat på denna jord trots att du går mig på nerverna då och då... <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0