Sammanfattning

God eftermiddag! Lördag igen. Tiden går så jäkla fort, hinner typ inte ens blinka innan det är helg igen. 
Har verkligen inte haft den minsta lust att blogga nu på ett tag, jag vet de är lite boring. Men jag känner mig lite mer peppad till att blogga nu igen. 
 
Kan ju dra lite snabbt vad jag sysslat med på senaste tiden. 
  • Tävlat med Shiro 4 ggr 
  • Pluggat som en gris
  • Scrapbookat som bara den
  • Tagit hand om en sjuk shiro
  • Vaccinerat vovven
  • Sprungit
  • Varit i Laholm & Växjö
  • Haft höstlov
  • Varit på bio

Det är ungefär det. Kan ju vara lite mer ingående i kommande inlägg, men just nu får ni nöja er. 
Ha de superduperbra, så skall jag ta och gå ut med hunden min på en liten promenix. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0