Ledig imorgon

Imorgon är jag ledig , tjihoo :D Men dock skall jag vara hos hudläkaren klockan 9.20 -.-' Lite surt! Men skönt att vara ifrån skolan ändå. Nu har jag precis städat bort tapet och dammsugit där uppe - får 110 kr då :D Alltid skönt med lite extra pengar. På tal om pengar så måste jag försöka hitta mig ett jobb, känne mig aningen fattig och i behov av pengar. Men vi får se hur det blir med det! Hoho 
 
Ha en fin kväll för det skall jag ha!
 
p.s jag har nu godis och kakor förbud i en månad för att sedan öka det till en månad till (om jag klarar den första) och NEJ jag får inga pengar för det. För det är mitt eget val. Jag har sådant otroligt sötsug så det är jobbigt och jag vill genast bli av med det!! Jag började idag och har än så länge klarat att hålla mig från något gott (innan åt jag något sött VARJE dag). 
 
Jobbigt blir det, men den smällen får man ta om man vill slippa vara beroende, få hål i tänder och ev. diabetes. 
 
Kram 
427952_450897894961938_448214001_n_large




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0