Önskelista

Det är faktiskt snart jul. Om exakt 11 veckor är det Jul. Då kollar vi kalle anka, äter julmat, öppnar paket, och umgås med släkt och vänner. Eller det gör jag iallafall! Och jag tänkte redan nu dela med mig lite utav det jag önskar mig, jag har delat upp det i tre delar. 
Update: Delar inte upp i tre delar, detta är allt jag önskar mig hehe
 
 
Skor - Bullboxer: 157475060 | Parbild
Bullboxer skor fr. 949kr
presentkort på fiorucci
Justin Bieber Someday EdP
someday parfym (jb)
Carolina Gynning Passion EdT i gruppen Parfym / Alla Parfymer hos Lyko Hair AB (56-405r)
Carolina gynnings parfym passion (luktar otroligt gott)
Taylor Swift Wonderstruck edp 50ml
Taylor swift parfym
Juicy Couture Couture Couture EdP
och en juicy couture parfym 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0