Gårdagen

Gårdagen var hur bra som helst! Åkte in till stan vid två tiden :D Kollade först på Den svenska björnstammen, vi stod allra längst fram och dom var faktiskt jättebra! Sedan kollade vi på icona pop, och dom var rikttiigt bra... Och när vi kollade på Timbuktu, så vänder jag mig om och gissa vad jag ser då? Jo men då går dom från icona pop förbi så jag frågar dom om vi får ta kort med dem , och dom blev jätteglada och ja dooog lite... Tycker dom är grymt bra! Så de va ju skoj. 
 
Sen efter Timbuktu så gick vi och käkade på donken och tog en fika på espresso house... Sen lyssnade vi på Adrian lux, jäääävligt bra. Och sist men inte minst Rebecca och fiona.. Svettades som en gris efter allt dansandes..... Och inte nog med det, jag fick lock för ena örat och brus. Det har inte gått över än, hoppas verkligen de gör de :( 
 
men iallafall, var hemma vid tolv.. Somnade vid ett! Och nu är det en ny dag. Hejhej
 

Postat av: Mormor

Va roligt och jättefina bilder. Kram

Svar: Tack :)
mandyelisabeth.blogg.se

2012-09-09 @ 15:54:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0