Måndag igen

Helgen gick som vanligt väldigt fooort. Var sjuk torsdag/fredag... På lördag tränade jag Shiro, var med Ida och bakade goooda kakor och pusslade. Köpte ett pussel igår med, med 1000 bitar som ja börjat på. skoj! :)
 
Idag skall jag träna Shiro, om ett tag när han fått sova lite... hihih 
 
Pussss & Kraaaam
 
Update: Har beställt ett par nya palladium i en mörkare färg, som passar nu till hösten :):) Bild får ni när dom har kommit hem till mig. Hihihi :Ppppp 
 
Nu har ja duschhat och tagit ansiktsmask efter att ha varit ute en timme och tränat Shiro. Det blev: sitt, ligg, tass, stanna, vänta, hit, snurra, dansa, skäms, ligg kvar när ja går iväg, kontaktövning, slalom,dressyr (ringträning) och stå övning på bord och mark. Resultatet för dagens träning var bra, han skötte sig nästintill exemplariskt, väldigt lyhörd och ville förstå och göra rätt (vilket han också gjorde hihi). Min gooa prins är bäst! Nu väntas även ringträning i kba på onsdag + träning med Josefine och Aragon någon dag. Skoj skoj! :)
 
Ha de fint!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0