Gos

Har duschat precis och nu sitter jag med en hemmagjord ansiktsmask i fäjjset. Gottgott! Hade i kanel,gurkmeja,citron,honung och olja.. Här tar vi hela köket i ansiktet minsann! 
 
Hann träna Shirran lite förut med, han skötte sig galant. Men direkt när vi kommer in så börjas det igen, skällandet. Åh!! Hade jag kunnat, så hade jag flytt landet till något ställe där jag inte kände en kotte och bara kunde börja om från början. En nystart! Fyfan va skönt. 
 
Men tyvärr har livet sina dalar.... och nu klättrar jag upp mot toppen igen!! För man skall ju inte gå runt och sura hela dagarna?! Man får va nöjd över små saker som gör än glad <3 
 
Just nu skall en kopp te få göra mig lite gladare! Sen skall jag bara gotta ner mig i sängen och drömma mig bort. Fast jag känner redan nu att denna natten kommer jag inte få någon sömn inte... Åhhhhh 
 
Pusss på er och ha en mysig kväll <3 
Tumblr_mbb8wapgm11rcnydjo1_500_largeWhy-i-cant-sleep-at-night_large
Tumblr_lgsd14j3991qbrp56o1_400_large




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0